fredag 21 oktober 2011

Gitarrlektioner & pengar

Jag har bestämt mig för att lära mig spela gitarr och sjunga, då jag inte har råd med enskilda gitarrlektioner så kollar jag runt efter bra alternativ bland studieförbunden i både Umeå och Nordmaling.
Även om dom flesta kurser är ganska billiga så passar det inte riktigt min plånbok med praktiklön.

Nu måste jag till banken och lösa ut en check med reseersättning från arbetsförmedlingen. På checken finns en ruta där jag ska fylla i vilket konto jag vill ha framtida reseersättning på. Förstår inte varför det inte räcker med uppgifterna jag skickade i brev till dom tidigare, nej det ska krånglas om det går.
Försäkringskassan som ska betala ut min praktiklön har jag inte hört ett ord från, med deras rutiner kan jag få vänta på min första lön tills jag gjort min sista praktik dag där :(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar