söndag 17 oktober 2010

Hellbilly jokers i Bygdeå

Igår var jag i bygdeå och såg Hellbilly jokers som kvällen till ära hade lånat in en basist, inte vilken basist som helst utan en riktig världsartist i form av Rob (till vardags gitarrist i The Go getters)
Dom var helt otroligt bra och bjöd på riktigt skön musik. Det var riktigt stor skillnad mot när jag såg dom förra gången då det var dåligt ljud och otajt. Det märks att Oskar och Philip repar mycket då dom är mycket följsamma jämte varandra och riktigt tajt, en skicklig musiker som Rob hade nog en ganska bekväm sits och enkelt att hänga med.
Jag tog några bilder men har en totalt värdelös kamera på mobilen, funderar på att linda in den i ett par kilo dynamit och bara njuta när det smäller. Jag lägger iaf upp lite bilder här.
 Philip och Oskar
Riktigt tajta killar
 Rob tog sig tid med fula miner :)
 Philip sjöng riktigt bra, bättre än jag trodde att han kunde
 Rob har en stor rutin vilket märktes




 
 Det var en hel del publik och bra fart på stället


 Jag lyckades även fånga Ragge och Johan från
Coyote cruisers på bild


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar