fredag 15 oktober 2010

Jag har besökare på min blogg :)

Ikväll blir det ideellt arbete på puben som vanligt och i morgon ska jag vara chaufför åt Björn och Cridde, vi ska till Bygdeå och kolla in Hellbilly jokers. Jag kommer även passa på att göra lite reklam för vårat band Three finger shooters.

Jag har kollat statistiken för den här bloggen och ser att jag har redan ganska bra med besökare :)
Nu blir jag ju lite nyfiken vilka ni är som läser bloggen, det kanske är endast vänner och bekanta.
Det kanske bara är folk som tar en titt och sedan aldrig mer kollar hitåt igen.
Förhoppningsvis så har någon gillat bloggen och återkommer för att läsa igen.

Lämna gärna en kommentar där du skriver vad du tycker om bloggen.

2 kommentarer:

  1. Jag läser den!=D tycker att det är jättekul å se va du pysslar med! hihi! Kram från mig till dig och din familj!/Maria

    SvaraRadera